25 de maig de 2020 tgd

Procés TGD

 

Per qualsevol projecte, sigui el sector que sigui, existeixen molts tipus de processos, i per això cada empresa ha de dissenyar o escollir aquell que més li convé d’acord amb una sèrie de factors.

Quins són els factors que determinen el procés?

  • Equip humà
  • Coneixements o Aptituds
  • A què ens dediquem, què oferim als nostres clients

TGDigital som una agència formada per un equip de persones amb una àmplia experiència en disseny. Som creatius, disposant des del director d’art, dissenyadors gràfics, web i publicistes.

Llavors, quin és el procés òptim per TGDigital?

Quan un projecte entra per la porta de l’agència, segueix un procés que pot semblar simple, però ens permet endinsar-nos al màxim i no perdre detall d’aquell projecte.

1. Investiguem

Segons l’objectiu del projecte o negoci, investiguem cada detall del seu procés, públic objectiu i competència. Ens endinsem fins al moll de l’os del negoci. Necessitem conèixer per poder comunicar adequadament.

2. Analitzem

Un cop tenim la informació anterior (del target, competència, procés del negoci i cicle de vida del producte o servei), ens parem a analitzar-la. Trobar els punts forts del negoci, i allò que el nostre públic està buscant de nosaltres. 

3. Creem

En aquest punt és quan pensem en l’estratègia GLOBAL, ja que l’usuari es mou per entorns online i offline, creiem en estratègies on els dos mons estiguin connectats entre ells per tal d’acompanyar-lo en tot el seu procés de decisió.

4. Dissenyem

És el moment que el nostre equip creatiu intern es posi les piles per iniciar el procés Creatiu de la campanya. Ens donaran la solució gràfica per totes aquelles accions que conformen l’estratègia global proposada. 

5. Comuniquem

Segons hàgim escollit en l’estratègia global, comunicarem en els canals adients per cada projecte; digitals i/o no digitals. Cada projecte és exclusiu i d’acord amb el seu objectiu marcat, escollirem els canals òptims.

6. Optimitzem

Les dades són la clau de l’èxit. A TGDigital no ens aturem quan les campanyes estan en funcionament. Analitzem totes les accions posades en marxa per optimitzar.

Però això no és tot

Durant tot el procés, és clau la comunicació amb el client/a. Ell/a és qui ens ajudarà a obtenir la millor informació interna, és qui té les claus del negoci i el coneixement màxim de l’empresa.

Tant si tens una idea de negoci o un projecte madur, contacta amb nosaltres i el farem GLOBAL.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *