3 d'agost de 2020 tgd

La teva pàgina web, molt més que la teva imatge digital

selfie la teva web imatge digital

T’has plantejat mai què diu de tu la teva pàgina web?

Tenim el negoci físic molt controlat, net i endreçat, però com ho mostrem a través de les pantalles digitals?

Ningú discuteix de la necessitat de tenir una pàgina web, però moltes vegades no tenim prou temps a mantenir-la actualitzada, polida i mostrant tot allò que fem, tenim i ens mou com a empresa.

 

Què ha de dir la teva pàgina web?

En una pàgina web hem de mostrar molt més que allí on som, com ens poden contactar, i què oferim. Hem de dir tot allò que els nostres consumidors actuals i potencials, clients i proveïdors, esperen saber de nosaltres.

I encara més, comunicar allò que fem, ens importa i ens fa diferents. Ja que la pàgina web és un espai de consulta durant molts moments en el procés de decisió de compra o contractació de serveis, tant pels usuaris finals (B2C) com empreses (B2B).

La pàgina web és la imatge digital principal i que controles al 100%. La manera com la mostris (disseny i missatges) i la informació que contingui seran els factors principals que afavoriran en la imatge i reputació de la teva marca, així com la decisió final que prendran els teus usuaris o clients potencials.

 

Com ha de ser la teva pàgina web?

Cada negoci i per tant cada pàgina web, necessita especial atenció per analitzar-la en detall i crear-la especialment per tal de que compleixi els objectius bàsics del negoci. Com per exemple; comprar, informació, contactar, demanar un pressupost… cada empresa tindrà un objectiu principal que la web haurà de fer el possible per facilitar que l’usuari l’aconsegueixi.

El disseny de la teva pàgina web ha d’anar completament de la ma de la teva imatge d’empresa i ha de donar el missatge que vol fer arribar a l’usuari.

Ha de ser accessible per a qualsevol dispositiu mòvil, tablet o ordinador.

L’organització de la informació ha d’estar pensada per als dispositius mòvils en primer lloc, el que s’anomena Mobile First.

La informació ha de ser clara, de fàcil lectura i accessible. I sempre que es pugui acompanyada d’imatges.

Ha de complir amb totes les característiques i requisits bàsics, per al posicionament orgànic (SEO).

 

Google, el teu amic o enemic?

En l’últim punt de l’apartat anterior anomenem el posicionament orgànic o SEO. En resum, per als que no hi estan familiaritzats, és el fet de que la teva pàgina web aparegui en els primers resultats de cerca quan un usuari posa a Google una sèrie de paraules clau en referència al teu negoci. I el tret més diferencial, sense haver de pagar per sortir en aquells resultats, ja que si paguem estem fent una estratègia SEM.

Google, prioritza el posicionament d’aquelles pàgines web que la tinguin actualitzada i en constant moviment. Però hi ha molts factors que s’han de tenir en compte a l’hora de construir una pàgina web; velocitat de càrrega, responsive, imatges, tags, metatags….

 

Google Analytics, dades i insights

Tenir la web ben endreçada i configurada ens permetrà saber què els interessa més als teus usuaris digitals. Què busquen, com es mouen, com són, per on ens han conegut.

I si fem campanyes de publicitat digital, serà clau per conèixer el rendiment i així poder-les optimitzar.

 

Aquests són els motius més essencials per tenir una bona pàgina del teu negoci, els coneixies?

Contacta amb nosaltres i estarem encantats d’analitzar el teu cas i proposar-te una solució específica per a tu i el teu negoci.

 

,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.