Digitalitza el teu negoci amb els Fons Europeus Next Generation

 

El programa Kit Digital, finançat per la Unió Europea – Next Generation EU, és una iniciativa del Gobierno de España que neix amb l’objectiu de subvencionar implantació de solucions digitals a les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms de qualsevol sector o tipologia de negoci. Actualment s’ha obert el segment I, és a dir, les empreses que tinguin entre 10 i 49 treballadors. 

 

El Kit Digital ofereix una serie de categories d’àmbit digital, on les seves subvencions poden ser activades. TGDigital (Tarragona Disseny S.L) podem oferir les següents categories que tenen associada la següent subvenció:

 

  • Pàgina web i presència a Internet: fins a 2.000€
  • Comerç electrònic: fins a 2.000€
  • Gestió de les xarxes socials: fins a 2.500€

Pàgina web i presència a Internet (SEO)

 

Dissenyem i creem pàgines web per a tot tipus de negoci, dirigides a B2C i B2B. Dissenyem pàgines web concorde a la imatge corporativa de l’empresa i alineada amb els objectius empresarials, sempre utilitzant dissenys i característiques tècniques de les pàgines web responsive, i buscant una navegació fàcil per part de l’usuari.

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Domini: inclou el domini del teu web durant un termini mínim de dotze mesos. Seràs el titular del teu domini.
  • Hosting: podràs optar que gestionem el hosting de la teva pàgina web, o bé tenir-ho allotjat en el servidor que tu triïs.
  • Disseny de la pàgina web: el servei inclou l’estructura de la pàgina web que es defineixi en el projecte.
  • Web responsive: el teu web s’adaptarà perfectament a qualsevol mena de dispositiu; mòbil, ordinador de sobre taula, tauleta.
  • Posicionament bàsic en internet: la informació del teu negoci serà indexat en els principals motors de cerca (On-*Page).
  • Autogestionable: disposaràs d’una plataforma de gestió de continguts per a poder modificar qualsevol contingut de manera independent.
  • Optimització de la presència en cercadors (SEU bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEU On-*Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.

Import màxim de l’ajuda:

0 < 3 empleats: 2.000€
3 < 9 empleats: 2.000€
10 < 50 empleats: 2.000€

Rang de preus: de 1.500 € a 5.000 €.*

El preu de cada projecte es realitzarà segons les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.

Comerç electrònic

Dissenyem i creem pàgines de comerç electrònic per a qualsevol producte o servei. A partir dels requisits empresarials i els seus objectius, plantegem la millor solució (Prestashop o Woocomerce) per als objectius plantejats inicialment. Testem tot el procés de compra en línia, fins al check-out, és a dir, tot procés de compra de l’usuari.

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Creació de la botiga en línia i alta del catàleg de productes: tindràs a la teva disposició un catàleg a la teva botiga en línia, en el qual estaran disponibles els teus productes, mitjançant la seva alta, importació o càrrega. La solució inclou la càrrega d’almenys 100 referències dels teus productes, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
  • Mètodes de pagament: l’Agent Digitalitzador que hagis seleccionat configurarà i integrarà els mètodes de pagament a la teva botiga en línia.
  • Disseny Responsive: la teva E-Commerce es podrà utilitzar en tota mena de dispositius.
  • Posicionament bàsic en internet: la teva botiga en línia serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
  • Autogestionable: comptaràs també amb una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts del teu web sense necessitat d’ajuda.
  • Formes d’enviament: tindràs configurats i integrats els mètodes d’enviament digital i físic dels productes de la teva botiga en línia.

Import màxim de l’ajuda:

0 < 3 empleats: 2.000€
3 < 9 empleats: 2.000€
10 < 50 empleats: 2.000€

Rang de preus: de 2.000 € a 5.500 €.*

El preu de cada projecte es realitzarà segons les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.

Gestió de xarxes socials

Realitzem donis del Mitjà social Pla per a un negoci (B2C i B2B) i la gestió de les xarxes socials dels perfils empresarials (LinkedIn, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, Youtube, etc.). Coneixent els objectius marcats pel negoci, ideem el pla de Mitjà social per a poder aconseguir els seus objectius, dissenyem i implementem les accions i publicacions del contingut en les xarxes socials seleccionades i, finalment, realitzem el reporting en base els KPIs seleccionats.

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Mitjà social Pla: definició i implementació d’una estratègia de xarxes socials alineada amb la missió i visió de la pime, que sigui rellevant i connecti amb els potencials clients, i fidelitzar a aquells usuaris que ja ho siguin.
  • Monitoratge de xarxes socials: monitoratge i control periòdic a través de mètriques de referència de l’impacte de les accions, per a quantificar els resultats i comprovar si s’estan complint els objectius marcats en l’estratègia.
  • Gestió d’una xarxa social: administració del perfil/usuari de la pime en, almenys, una xarxa social.
  • Publicació de posts setmanals: publicació per part de l’agent digitalitzador d’un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals.

Import màxim de l’ajuda:

0 < 3 empleats: 2.000€
3 < 9 empleats: 2.500€
10 < 50 empleats: 2.500€

Rang de preus: de 500 € a 3.500 €.*

El preu de cada projecte es realitzarà segons les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.