Inscripcions obertes
Ara és el moment adequat per aconseguir una subvenció que t’ajudi a digitalitzar la teva empresa:
renovar la pàgina web, comerç electrònic, xarxes socials, ciberseguretat…
Aprofita les ajudes amb fons europeu Next Generation per digitalitzar la teva empresa.
Termini de presentació de sol·licituds: Ampliat el termini de presentació fins el 31/12/2024 a las 11:00 horas
Pimes de
1 a 2 treballadors (i autònoms)
Oberta la convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització d’empreses entre 0 i menys de 3 treballadors i autònoms: pots obtenir 2.000 € a fons perdut procedents dels fons europeus Next Generation.
Termini de presentació de sol·licituds: Ampliat el termini de presentació fins el 31/12/2024 a las 11:00 horas
Novetat juny 2024:
Ampliació de 1.000 € d’ajuda per a les empreses del segment III (empreses entre 0 i menys de 3 empleats) Consulteu-ho aquí.
Pimes de
3 fins a 9 treballadors
Ja és oberta la convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització d’empreses entre 3 i menys de 10 treballadors: pots obtenir 6.000 € a fons perdut dels fons Next Generation.
Termini de presentació de sol·licituds: Ampliat el termini de presentació fins el 31/12/2024 a las 11:00 horas
Pimes de
10 fins a 49 treballadors
Ja és oberta la convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització d’empreses entre 10 i menys de 50 treballadors: pots obtenir 12.000 € a fons perdut dels fons Next Generation.
Termini de presentació de sol·licituds: Ampliat el termini de presentació fins el 31/12/2024 a las 11:00 horas
Comunitats de béns, explotacions agràries i societats civils
fins a 50 treballadors
Oberta la convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització de comunitats de béns, societats civils amb objecte mercantil, societats civils professionals i explotacions agràries de titularitat compartida, entre 0 i menys de 50 treballadors. L’import màxim d’ajuda per beneficiari serà de dotze mil euros (12.000 €), sis mil euros (6.000 €) o dos mil euros (2.000 €), en funció del segment al qual pertanyi.
Termini de presentació de sol·licituds: Ampliat el termini de presentació fins el 31/12/2024 a las 11:00 horas
Mitjana empresa (seg. IV)
de 50 fins a 99 treballadors
Propera convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització com a noves beneficiàries de l’ajuda de Kit Digital: el segment IV, format per empreses d’entre 50 i menys de 100 empleats la quantia dels quals de l’ajuda serà de 25.000 euros .
La sol·licitud per a mitjanes empreses es podrà realitzar una vegada es publiqui la convocatòria corresponent i posteriorment, s’obri el formulari de sol·licitud. Està previst que sigui en l’últim trimestre de l’any 2024.
Mitjana empresa (seg. V)
de 100 fins a 249 treballadors
Propera convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització com a noves beneficiàries de l’ajuda de Kit Digital: Propera convocatòria del KIT DIGITAL d’ajudes destinades a la digitalització com a noves beneficiàries de l’ajuda de Kit Digital: el segment V compost per empreses d’entre 100 i menys de 250 empleats per als quals el bo digital serà de 29.000 euros.
La sol·licitud per a mitjanes empreses es podrà realitzar una vegada es publiqui la convocatòria corresponent i posteriorment, s’obri el formulari de sol·licitud. Està previst que sigui en l’últim trimestre de l’any 2024.
T’ajudem a digitalitzar la teva empresa
Creació i gestió de pàgines web, comerç electrònic, gestió de xarxes socials i Social Media Plan
TGDigital, com a agent digitalitzador, pot realitzar acords de col·laboració amb els beneficiaris de les ajudes del programa Kit Digital i acompanyar-los en els seus processos de transformació digital, implementant solucions tecnològiques que es trobin dins de les següents categories:
TGD Tarragona Disseny (TGDigital) ofereix solucions tecnològiques entorn de les categories de (1) pàgina web i presència a Internet, (2) comerç electrònic i (3) gestió de xarxes socials:
1. Pàgina web i presència a Internet
Dissenyem i creem pàgines web per a tot tipus de negoci, dirigides a B2C i B2B. Dissenyem pàgines web concorde a la imatge corporativa de l’empresa i alineada amb els objectius empresarials, sempre utilitzant dissenys i característiques tècniques de les pàgines web responsive, i buscant una navegació fàcil per part de l’usuari.
Funcionalitats i serveis inclosos:
Domini: inclou el domini del teu web durant un termini mínim de dotze mesos. Seràs el titular del teu domini.
Hosting: podràs optar que gestionem el hosting de la teva pàgina web, o bé tenir-ho allotjat en el servidor que tu triïs.
Disseny de la pàgina web: el servei inclou l’estructura de la pàgina web que es defineixi en el projecte.
Web responsive: el teu web s’adaptarà perfectament a qualsevol tipus de dispositiu; mòbil, ordinador de sobre taula, tauleta.
Posicionament bàsic a internet: la informació del teu negoci serà indexat en els principals motors de cerca (On-Page).
Autogestionable: disposaràs d’una plataforma de gestió de continguts per a poder modificar qualsevol contingut de manera independent.
Optimització de la presència en cercadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.
Import màxim de l’ajuda:
- 0 < 3 empleats: 2.000€
- 3 < 9 empleats: 2.000€
- 10 < 50 empleats: 2.000€
Rang de preus: de 1.500 € a 5.000 € *.
*El preu de cada projecte s’ajustarà a les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.
2. Comerç electrònic
Dissenyem i creem pàgines de comerç electrònic per a qualsevol producte o servei. A partir dels requisits empresarials i els seus objectius, plantegem la millor solució (Prestashop o Woocomerce) per als objectius plantejats inicialment. Testem tot el procés de compra en línia, fins al check-out, és a dir, tot procés de compra de l’usuari.
Funcionalitats i serveis inclosos:
Creació de la botiga en línia i alta del catàleg de productes: tindràs a la teva disposició un catàleg a la teva botiga en línia, en el qual estaran disponibles els teus productes, mitjançant la seva alta, importació o càrrega. La solució inclou la càrrega d’almenys 100 referències dels teus productes, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
Mètodes de pagament: configurarem i integrarem els mètodes de pagament a la teva botiga en línia.
Disseny Responsive: el teu Comerç electrònic es podrà utilitzar en tota mena de dispositius.
Posicionament bàsic a internet: la teva botiga en línia serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
Autogestionable: comptaràs també amb una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts del teu web sense necessitat d’ajuda.
Formes d’enviament: tindràs configurats i integrats els mètodes d’enviament digital i físic dels productes de la teva botiga en línia.
Import màxim de l’ajuda:
- 0 < 3 empleats: 2.000€
- 3 < 9 empleats: 2.000€
- 10 < 50 empleats: 2.000€
Rang de preus: de 2.000 € a 5.500 € *.
*El preu de cada projecte s’ajustarà a les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.
3. Gestió de xarxes socials
Realitzem donis del Pla de Mitjans Socials (Social Media Plan) per a un negoci (B2C i B2B) i la gestió de les xarxes socials dels perfils empresarials (Linkedin, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, Youtube, etc.). Coneixent els objectius marcats pel negoci, estructurem el Pla de Mitjans Socials per a poder aconseguir els seus objectius: dissenyem i implementem les accions i publiquem el contingut a les xarxes socials seleccionades. Finalment, realitzem el reporting en base els KPIs seleccionats.
Funcionalitats i serveis inclosos:
Pla de Mitjans Socials (Social Media Plan) definició i implementació d’una estratègia de xarxes socials alineada amb la missió i visió de la pime, que sigui rellevant i connecti amb els potencials clients, i fidelice a aquells usuaris que ja ho siguin.
Monitoratge de xarxes socials: monitoratge i control periòdic a través de mètriques de referència de l’impacte de les accions, per a quantificar els resultats i comprovar si s’estan complint els objectius marcats en l’estratègia.
Gestió d’una xarxa social: administració del perfil/usuari de la pime en, almenys, una xarxa social.
Publicació de posts setmanals: publicació per part de l’agent digitalitzador d’un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals.
Import màxim de l’ajuda:
- 0 < 3 empleats: 2.000€
- 3 < 9 empleats: 2.500€
- 10 < 50 empleats: 2.500€
Rang de preus: de 500 € a 3.500 € *.
*El preu de cada projecte s’ajustarà a les necessitats de cada empresa i dimensió del projecte.
Una agència local que crea solucions globals; que creu i s’emociona amb els seus projectes
TGDigital és una agència de publicitat creativa i emocional, amb més de 30 anys d’experiència, integrada per un equip multitasca i multiplataforma, compromès i innovador per fer créixer el teu projecte, que s’involucra per complet amb la teva empresa.
Ens diferencia l’experiència, l’empatia, la professionalitat, l’exigència i el nivell de compromís amb cadascun dels nostres clients. Som creatius, directors d’art, dissenyadors, publicistes, webmasters: SOM DIGITALS.
Oferim solucions de negoci per a totes les empreses situades a Catalunya, independentment del sector i tipus de client (B2C o B2B).
Contacti amb nosaltres i li oferirem un pressupost adequat al seus requeriments per a aconseguir els seus objectius mitjançant la seva pàgina web, una botiga en línia (comerç electrònic), o la gestió de les xarxes socials del seu negoci.
Pot contactar amb nosaltres omplint el següent formulari, enviant un correu a hola@tgd.cat o telefonant al 977 613 326: pregunti per Mar Calbet.