TGD Comunicació ha guanyat el concurs de la campanya de comunicació del Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp adreçada a motivar la participació per a l’elaboració de l’estratègia de desenvolupament local per al període 2023-2027 i a difondre els objectius entre els habitants de les comarques implicades.
Els quatre tallers participatius s’han preparat perquè empreses, ciutadania, ens locals i altres entitats de l’Alt Camp, Baix Camp, Baix Penedès, Conca de Barberà, Priorat i Tarragonès hi diguin la seva en l’estratègia de desenvolupament local els anys vinents.
La primera fase de la campanya pretén motivar a les persones i entitats “target” de les 6 comarques i 93 poblacions que conformen Leader del Camp a participar en qualsevol dels quatre tallers participatius i aportar idees innovadores. La campanya també convida a participar en l’enquesta online oberta, també, a la participació de totes les persones que viuen en àmbits més urbans del Camp de Tarragona.
Per arribar al target s’han utilitzat tècniques de màrqueting digital combinades amb campanyes i sessions presencials a diversos municipis de les comarques del Consorci Leader del Camp.
La segona fase de la campanya farà arribar a tota la ciutadania, les conclusions dels objectius i l’estratègia per a captar fons Leader per a nous projectes susceptibles a rebre ajudes europees.