2 de juny de 2020 tgd

Coneixem el nostre públic objectiu?

noia comprant

 

És una pregunta que pot sembla òbvia en un primer moment, però no ho és tant després de la crisi de la Covid-19.

Quan una persona emprenedora comença un negoci, analitza bé quin target o tros de la població podrà oferir els seus productes o serveis per saber si serà rendible. Però aquesta porció de la població pot haver canviat al llarg de la vida del negoci; per motius aliens, com ara la crisi actual de la Covid-19, per canvi d’hàbits dels usuaris, entre molts altres.

Tornem a plantejar la pregunta.

El nostre target és el mateix abans de la Covid-19 que després?

Els seus hàbits de compra han canviat?

I la seva manera de relacionar-se?

I el seu oci, activitats, hobbies?

Tots aquests aspectes són claus per conèixer en tot detall el més conegut com a Buyer-persona del nostre negoci, com ha evolucionat en aquests últims 2 mesos, i com es comportarà en el futur més proper.

No és cap secret que tot negoci sorgeix per oferir una solució a través d’un producte o servei, i per això cal analitzar els seus canvis per no perdre “pistonada”. I aquestes solucions no les podem oferir si no coneixem el nostre públic objectiu.

Per altra banda, també cal saber que tot canvi pot transformar-se en una oportunitat, i per això cal analitzar cada cas en detall, per adaptar-nos als canvis externs i als nous hàbits del nostre target. Tot això ens ajudarà a estar més preparats pel futur i actuar com el nostre públic objectiu espera de nosaltres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *