Google obrirà pròximament la seva primera botiga a Nova York. Fet que remarca encara més la importància de la omnicanalitat.
Aquest nou espai ubicat al barri de Chelsea, just a sota d’on tenen les oficines d’Estats Units, mostrarà la seva varietat de productes de Google, com els mòbils Pixel, portàtils Pixelbook, altaveus Nest, dispositius Fitbit, etc.
També funcionarà com a punt de recollida per als usuaris que utilitzen l’e-Commerce per fer les seves compres.
Així doncs, amb l’obertura d’aquest espai físic permanent, remarca encara més l’estratègia omnicanal del gegant d’Internet. La creació d’un espai per tenir contacte directe amb els clients que prefereixin veure, tocar i provar els productes per si sols, o simplement recollir-los quan desitgin.
En aquest sentit, Google utilitza una estratègia molt semblant a Apple Store, crear un espai per mostrar els seus productes amb l’ajuda d’experts per ajudar a solucionar, configurar i reparar dispositius, així com oferir tallers pràctics als usuaris perquè puguin aprofitar al màxim les funcionalitats dels seus dispositius.
Font foto: Yahoo