Google maps ofereix molts serveis i funcionalitats per ajudar als negocis locals. Des de la creació de les fitxes de Google My Business, connectant-lo amb Google Maps i amb la possibilitat de tenir un espai web per als usuaris digitals. Podem saber on està, les hores d’obertura, veure fotos, i molt més. Ara, Google ha anunciat els 3 nous formats d’anuncis específics per a negocis locals.
Aquests nous formats d’anunci, s’integraran a les campanyes locals amb una forma d’incentivar el descobriment de nous negocis i impulsar a les pimes. Aquest últim objectiu forma part dels propòsits de recuperació de l’economia de Google pel nou panorama digital postcovid.
1. Auto Suggest Ads
Els Auto Suggest Ads consisteix en una nova sèrie d’anuncis suggerits automàticament d’acord amb la ubicació de l’usuari. Així doncs, quan un usuari estigui realitzant una cerca a Google Maps sobre un producte o servei concret, l’anunci apareixerà com a suggeriment, tal com veiem en la següent imatge.
2. Navigational Ads
Els anuncis de navegació es tracta d’un format més innovador. Aquest anunci es mostraria a l’usuari mentre es trobi utilitzant l’eina de Google Maps. L’anunci apareixerà en pantalla mentre l’usuari està visualitzant la ruta del seu punt de destí. Amb aquest format, s’ofereix l’oportunitat de marcar una parada dins de la ruta si el lloc anunciat és interessant per l’usuari.
D’aquesta manera, els negocis podran arribar a un públic més específic segons les necessitats que puguin tenir els usuaris mentre estiguin de camí al seu destí.
3. Similar Places Ads
Els anuncis de llocs similars ofereixen una solució simple quan els negocis estan tancats. Així doncs, quan un usuari faci una cerca d’un negoci i li aparegui com a tancat, es mostrarà la suggeriment de llocs similars que estiguin oberts i en funcionament. Amb aquest format es pretén oferir una solució pels usuaris i impulsar el descobriment de nous negocis.
Font notícia i fotos: Marketing4ecommerce.