28 de març de 2014 tgd

TGD dissenya la marca i el packaging d’AT ROCA

TGD Comunicació ha dissenyat la marca AT ROCA i el packaging dels nous vins de la família Agustí Torelló Roca.La marca AT ROCA esta situada entre dos estels, sota el perfil de la muntantaya de Montserrat; en una clara referència a l’origen penedesenc del nou celler.

Els primers vins escumosos del celler són: un Brut Reserva 2012 i un Rosat Reserva 2012. La imatge d’aquests escumosos ens remet als orígens més tradicionals dels caves del Penedès- El disseny del conjunt és elegant, aparentment auster. L’etiqueta, però, amaga un secret sota la mateixa marca: un entorn ple de cargolins i de línies que simbolitzen la terra i les varietats autòctones del Penedès, acullen les inicials de totes les persones que han iniciat aquest emocionant projecte. Un símbol que hi és, però que, com l’ànima, costa de veure.

En el projecte també hi ha el packaging de tres vins ben diferenciats. El Xarel.lo AT ROCA 2013 és un producte de laboratori. Un experiment del que se n’han fet molt poques ampolles. L’etiqueta reflecteix aquest concepte: un vi experimental, de coster, d’autor.

El FLORAL d’AT ROCA 2013 és tot el contrari. Es tracta d’un vi fresc, jove, expressiu. Se’ns presenta amb un packaging atractiu, de colors, gairebé aromàtic: floral. Un Penedès de colors sota la muntanya de Montserrat.

Finalment el SILEO, un vi clàssic amb DO Montsant. La imatge pren arrels penedesenques de la mà de l’artista Francesc Guilera de Sant Sadurní, amb una etiqueta que encaixa perfectament amb el caràcter expressiu d’un vi de terrer.

El conjunt del packaging que TGD ha dissenyat per la família Torelló Roca ha rebut els primers elogis i reconeixements del sector.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.