SALSES FRUITS, que ha renovat la seva imatge de marca amb TGD Comunicació, també ha encarregat la nova línia de packaging a l’agència. L’estratègia de la marca és renovar els envasos dels productes amb materials més sostenibles. El nou disseny ha de reforçar aquest concepte i ha de ser més impactant a la botiga i als lineals. La idea és que el consumidor identifiqui la mateixa marca de sempre, els mateixos productes, i la qualitat de sempre, amb una nova imatge i amb nous envasos més sostenibles.
Els nous envasos de SALSES FRUITS mostren una nova imatge de marca molt visual, neta i inequívoca: destaca una gran fotografia del producte, la marca centrada com a protagonista, i un grafisme en forma de somriure que empatitza amb el consumidor.
Els nous envasos de Salses Fruits
SALSES FRUITS incorpora al seu portfoli de productes amb envasos més sostenibles, 100% reciclables, fets de materials reciclats. L’aposta de la marca és invertir en nous envasos més sostenibles i totalment reciclables; eliminant l’ús del plàstic no reciclat en favor del cartró i el vidre.
A l’envàs es distingeix clarament la definició del producte, el component sostenible, l’origen de proximitat i tota la informació nutricional útil al consumidor.
Més propers, més sostenibles i més bonics
Els nous envasos de SALSES FRUITS, amb una combinació atractiva de colors, seran molt impactants al lineal i tindran més presència a la prestatgeria.
SALSES FRUITS fa una gran aposta per una bona alimentació, de casa, sana, natural i boníssima. La qualitat dels seus productes ha provocat un increment de vendes, any rere any, i els nous envasos faran encara més atractius els seus productes per al consumidor.
La nova imatge de marca i el nou packaging es poden veure a la nova pàgina web www.salsesfruits.com.