SALSES FRUITS, l’empresa de Figuerola del Camp coneguda per la seva Salsa Calçotada i el seu Gaspatxo -entre molts altres productes frescos i casolans- encarregat la renovació de la imatge de la seva marca a TGD Comunicació.
Per no perdre l’origen de la reconeguda marca del morter, TGD ha proposat renovar el seu logotip i la denominació de la marca (de Salses Fruits S&P a SALSES FRUITS) per oferir una imatge més actual, amb més força i amb més visibilitat al lineal; visibilitat que es veurà reforçada, també, per un canvi d’imatge a tots els envasos dels seus productes.
A la nova imatge de marca hem potenciat la denominació SALSES FRUITS que, en realitat és com es coneix popularment. El nou logotip incorpora la data de fundació i manté el conegut morter sostenint la marca amb una composició que recorda un somriure, proximitat i simpatia. La tipografia té un traç més gruixut que li dona més personalitat.
En el seu conjunt SALSES FRUITS es presenta com una marca propera, de casa: una marca d’aquí. Per reforçar aquest vincle i l’apropament al consumidor, en determinades aplicacions incorpora un grafisme semicircular que equival a un gran somriure, que la fa més simpàtica i propera.
El nou somriure de Salses Fruits
SALSES FRUITS, és una empresa familiar que, des de 1994, elabora productes frescos d’alimentació, a partir les receptes de la família; treballant amb gent d’aquí, amb productes d’aquí, amb els pagesos de la nostra terra. Vint-i-vuit anys després de la seva fundació es presenta amb una nova imatge de marca, però amb els productes de sempre i amb la qualitat que els caracteritza.
La qualitat, els productes i la marca de sempre, amb un nou impuls visual
La nova marca, el nou disseny, i el seu somriure, estan especialment pensats per ser aplicats als envasos i etiquetes dels productes i augmentar la visibilitat i l’impacte als prestatges de les botigues i als lineals dels supermercats.
La nova imatge és la protagonista de la nova pàgina web www.salsesfruits.com. La presentació de la marca es farà a les xarxes socials i als punts de venda, amb una campanya de comunicació, innovadora i sorprenent, dirigida al consumidor final.