10 de juliol de 2020 tgd

El meu negoci al món digital; com ens diferenciem?

posicionament marketing digital

 

Ja hem parlat en altres articles de la importància de tenir presència en el món digital avui en dia. I podríem afegir, que la pandèmia de la Covid-19, ho ha fet més notable.

Ara suposem que ja tenim el que podríem dir essencial per tenir presència digital; una web actualitzada, blog, perfil a les xarxes socials, newsletters… però com ens diferenciem i ens posicionem de la competència si tothom té presència en el món online?

 

El valor diferencial del negoci

El primer factor que hem de tenir en compte, tinguis un negoci digital o no, és l’avantatge competitiu del teu negoci. Què oferim als nostres clients que fa que ens triïn a nosaltres?

Bàsic, oi? I aquest factor vital l’estem comunicant correctament als nostres usuaris digitals, seguidors i clients? I finalment, reben el missatge com voldríem?

 

Comunicació Omnicanal

La imatge del teu negoci ha de ser omnicanal. Els usuaris o clients passen contínuament del món físic (o offline) al digital constantment. Quina comunicació estem fent? Reben el mateix missatge del teu negoci per ambdós mons? Aquí t’expliquem més detall de les Estratègies Omnicanals.

 

Comunicació digital

A través de la comunicació digital podem arribar a concretar molt els teus missatges per tal que arribin com els teus usuaris esperen. A més, pots treure molta informació dels teus usuaris digitals per millorar i optimitzar el teu negoci (sigui digital o no digital).

Existeixen moltes tècniques de publicitat segmentada per arribar al teu públic objectiu, així com diferents canals per arribar-hi; social media, i Display.

 

Posicionament orgànic

El posicionament natural o orgànic de la teva pàgina és clau per no dependre de la publicitat SEM. La teva web està ben posicionada per les paraules clau que t’interessa com a negoci? O dit d’una altra manera, quan els usuaris web (clients i no clients) busquen productes o serveis relacionats amb el teu negoci, troben la teva web?

 

Campanyes SEM

Les campanyes de publicitat SEM es basa a comprar una sèrie de paraules clau. Després d’analitzar el negoci, veure quins productes interessen més als usuaris, o com a negoci donar a conèixer, s’escullen les paraules que utilitzen els teus usuaris digitals per buscar el que el teu negoci ofereix, i així garantir que ets un dels primers resultats de Google (tot i que també es pot fer per altres motors de cerca com Bing, Google és el més freqüent).

Cal dir, que no guanya qui paga més Per tant tothom té un espai per fer aquest tipus de publicitat.

 

Existeixen molts factors més, i moltes tècniques de màrqueting per ajudar-te a posicionar-te en l’àmbit online i offline. Per això és clau analitzar cada cas en detall; el negoci, públic objectiu i la competència. Si vols posicionar-te i destacar-te, contacta amb nosaltres i analitzarem el teu cas en detall. T’oferirem moltes possibilitats adaptades a les teves necessitats.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *